De Pitch, Week van het Werk en Het Middagmagazine genomineerd voor mediaprijzen

De Pitch, Week van het Werk en Het Middagmagazine genomineerd voor mediaprijzen

WOS Media maakt naast de titel ‘Lokale Omroep van het Jaar 2017’ ook kans op prijzen in de categorieën nieuws, innovatie en video, respectievelijk met het radioprogramma het MiddagMagazine en crossmediale concepten De Pitch en de Week van het Werk. De prijzen maken onderdeel uit van de Lokale Omroep Awards en worden jaarlijks uitgereikt door de OLON (Organisatie van Lokale Omroepen in Nederland) en NLPO (Nederlandse Lokale Publieke Omroepen) in het museum voor Beeld en Geluid in Hilversum.

De crossmediale concepten De Pitch en de Week van het Werk zijn tot stand gekomen met het bedrijfsleven en diverse organisaties. Zij worden actief betrokken bij de ontwikkeling , waardoor er draagvlak ontstaat en er gezamenlijk aan doelen wordt gewerkt. In de Pitch zien we (startende) ondernemers die op zoek zijn naar kapitaal om te groeien. Het gezamenlijke doel is om verschillende financieringen toegankelijk te maken, zoals crowdfunding en ondernemerschap in deze regio te stimuleren. Tijdens de Week van het Werk staat heel de regio in het teken van werk, werk en nog eens werk. Het doel is iedereen ervan bewust te maken dat ‘werken’ belangrijk is, maar ook om te informeren over actuele thema’s op het gebied van werk voor zowel werkgevers, werknemers als werkzoekenden.

Op zaterdag 9 september worden de Lokale Omroep Awards 2017 uitgereikt in Beeld en Geluid in Hilversum. Dan wordt ook bekend welke lokale omroep zich een jaar lang Lokale Omroep van het Jaar mag noemen. Vorig jaar won de WOS al de prijs voor het beste radioprogramma met het OchtendMagazine. In 2014 werd WOS Media Lokale Omroep van het Jaar.

Terug naar overzicht