Kom in de Kas

Kom in de Kas is een jaarlijks publieksevenement waar jong en oud kennis kan maken met de wereld van de glastuinbouw. Een ruim aantal bedrijven opent zijn deuren om met trots producten te introduceren aan bezoekers. Het evenement vindt plaats het eerste weekend van april en dat moet natuurlijk goed aangekondigd worden.

Wij willen de toegang tot Kom in de Kas bekend maken bij een zo breed mogelijk publiek.

Jan Kouwenhoven

Doel van de commercial

Kom in de Kas heeft als doel zo veel mogelijk media-aandacht te genereren rondom haar evenement. Niet alleen in de voorafgaande weken maar ook op de dagen van het evenement zelf. Naast het Westlandse publiek dienen ook de randgemeentes op de hoogte gebracht te worden.

  • Informatie
  • Aankondiging
  • Beleving

Oplossing

De commercial voor Kom in de Kas bevat een korte maar krachtige boodschap, waarin alle informatie over het evenement wordt aangekondigd. Om de commercial aantrekkelijk te maken wordt er een voorproefje gegeven van het evenement door middel van archiefbeelden.

Naast de commercial wordt er op het evenement zelf een beleving gecreƫerd voor de bezoekers. Als leuke herinnering aan het evenement krijgen zij namelijk de mogelijkheid om op de foto te gaan in Westlandse stijl. Deze foto wordt gedeeld op zo veel mogelijk social media kanalen.

Resultaat

Wilt u ook maximale aandacht voor uw evenement?

Neem contact op met onze accountmanagers.